Een podcast over mijn fietsavontuur!

Angelico benoemde het al even kort op de camping waar we samen waren: ik heb je voorgedragen voor de fietsvakantie podcast. Ik had er nog nooit van gehoord, ik zit nog niet zo in de fietsnetwerken. Tot ik een berichtje kreeg van Henrik, de maker van de podcast. Of ik mee wil doen? Eerst zelf maar eens een paar podcasts luisteren. Het was even een “nee”. Afgelopen week was lastig, maar gister dacht ik: het lijkt me ook wel leuk om eens iets heel anders te doen. En dus stuurde ik een berichtje en zaten we twee uur later in gesprek. Het resultaat is te luisteren op spotify:

Het is altijd een beetje raar om jezelf terug te luisteren, maar ik ben best blij met het resultaat. Hopelijk genieten jullie ervan en kan ik jullie een beetje inspireren om ook op avontuur te gaan, van de vrijheid en rust te genieten. Hoe klein of groot dat avontuur ook is. En wil je samen een keer een dagje of weekend weg? Ook leuk!

Liefs, Marloes

1 Comments

Plaats een reactie